En stund att tänka

Just nu sitter jag och tänker på sommaravslutningen i nian, hur den kommer bli och hur det kommer sluta. Dessutom sitter jag och skriver texter om hur ett tal skulle bli om jag fick prata, hur jag skulle pratat till mig själv och andra som snart ska uppleva sista året på högstadiet. Dessutom har jag äntligen blivit inspirerad till att skirva lite på det som jag vill ska bli en bok en vacker dag.
 
En vacker dag ska ni se mitt namn på en bok, om den dagen kommer en av mina drömmar gå i uppfyllelse. Skulle ni vilja läsa lite texter jag skriver här på bloggen? 
 
 

Kommentarer
Postat av: michelle

Jag skulle gärna vilja höra lite om dina tankar så som du skrev när jag börja läsa din blogg :) Skulle självklart köpa din bok! Lovar! :D

Svar: Vad roligt, ska försöka skriva lite mer sådant här då :D
Moa Andreasson

2014-01-05 @ 22:28:14
URL: http://michellekuru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0