Gymnasiet?

Jag har inte skrivt på just denna bloggen innan om gymnasie valet som sker för mig i februari, men jag hade tidigare fem skolor jag valde mellan. Plusgymnasiet Varberg, LBS (ljud och bildskolan) Varberg och Halmstad ,Struregymnasiet Halmstad och Falkenbergs gymnasiet. Foto var den linjen jag ville gå och jag har varit på alla skolor och varit på alla. Nu efter att ha varit på alla så känns LBS i Varberg bäst och det är mitt förstaval, då kommer jag till detta när jag måste bestämma andra val, trots att jag egetligen inte vill tänka på att inte komma in på mitt första val. 
 
hade ingen passande bild, men denna var ljus och rosa och innehåll rosor, då det blev bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0