Årets bästa månad

Jag skulle vilja säga Juni, då köpte jag min kamera och hade sommarlov och spenderade fina kvällar med min vänner. Visst var den riktigt bra, och visst hade jag världens bästa känsla när jag höll i min kamera för första gången. 
 
 
Maj är den månaden som jag nog tycker bäst om ändå. Jag konfirmerades, hade en rolig fotoshoot med min kusin efter konfan och hade en fin fest för konfirmationen. Men det bästa av allt, som till och med slår känslan när jag köpte min kamera, det är när jag insåg att jag hade tillräckligt med pengar att verkligen köpa den. Det var ju min högsta önskan, att köpa min kamera, men även att få bevisa för mig själv att jag kunde spara alldeles själv. Så himla nöjd! 
 
Maj var den månad då jag fotade mest blommor eftersom alla nu hade blommat och de som hade planterats hade äntligen kommit dit! Jag hittade dessutom en park med fina rosa blommor. Det var tulpaner, rosor och pioner. De tre som är mina absoluta favoriter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0