2013 var året

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Konfirmerats och köpt en kamera, annars inget direkt "stort" Gått Lucia tåg för första gången under åren på Tullbroskolan!

 

Hur har ditt 2013 varit? Förvånadsvärt bra, har varit en del riktigt dåliga saker men överlag har det varit en bättre år än de andra senaste. 

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja, jag hoppas det i alla fall! 

 

Blev du kär i år? Nej

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 18/5 - konfirmation 13/6 - köpte min kamera

 

 
Vad är din största framgång 2013? Framgång och framgång, jag lyckade få i hop pengar till min kamera är väl den största "framgången"
 
 
Bästa köpet? Börjar bli upprepigt... men helt klart min Canon EOS 600D 

 

Vad spenderade du mest pengar på? Utöver kameran så är det kläder

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag har bra vänner, fin familj och att detta året inte har varit så dåligt som jag först trodde det skulle bli

 

 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? En pojkvän hade inte suttit fel, men annars hade lite mer inspiration. Haft så dåligt med inspiration under 2013!

 

Vad fick dig att må bra? Så klart mina vänner och min familj, men även att gå ut och fota och bara tänka fotografi för en stund

 

Vem saknade du? Tore, Farfar och min kusin som åkte till USA för ett års tid!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Försök att spara lite mer pengar eftersom många utgifter kommer innan sommarn, försök har roligt under sista tiden i nionde klass och lycka till på gymnasiet, njut för guds skull av sommaren!! 

 
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: michelle

Låter som att du haft ett bra år! :) Fast hoppas nästa år blir bättre! :)

Svar: Det har jag, det får vi hoppas :)
Moa Andreasson

2013-12-27 @ 22:30:52
URL: http://michellekuru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0