Varför just rosenkind.blogg.se

Jag har länge letat efter ett bra bloggnamn, är äntligen nöjd med min fotobloggs namn eftersom jag tycker den passar bra inte där, detta namnet är jag lite tveksam över men som Sarah sa i dag: Nu har du bytt för många gånger, dax att stanna där du är. 
 
Andledningen till rosenkind är för att jag ville tvunget har något med ordet ros i. Hade många förslag men eftersom ett bloggnamn inte kan innehålla å,ä,ö precis som många av de som jag ville ha, var det många av mina egna förslag som gick bort. Då kommer jag på orden rosenkind. 
 
Rosenkindad. Det ordet använder man när någon är rosa/röd om kinderna vilket jag är väldigt mycket, fråga mig inte hur. Men i alla fall tycker jag rosenkind.blogg.se blev ett passande namn efter det har något med mig att göra. 
Har inga bilder just, absolut inga alls 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0