10 meningar

Jag är rädd för att börja gymnasiet, börja om på nytt och att veta att chansen finns att det inte blir så bra jag drömmer om.
 
Vill samtidigt börja gymnasiet NU för jag hittat en helt underbar linje som jag drömmer om att gå och ha det bra på.
 
Jag kommer välja foto på gymnasiet, problemet är att jag har hittat 5 skolor som erbjuder den linjen. 
 
Jag drömmer inte bara om att bli fotograf och äga mitt egna kafé utan jag vill även skriva böcker, har lite material som jag tänker fortsätta skriva på och änsålänge gillar jag verkligen det jag skrivit
 
Jag tvivlar ofta på mig själv, min stil, mina ordval och allt som egentligen har med mig att göra
 
 
Jag är så otroligt glad att jag förändrats 
 
Jag tror att om jag verkligen vill satsa på fotot, kommer jag nog dit jag vill 
 
Något som skrämmer mig är mörker och ensamhet, att fastna i mörkret och att känna mig ensam
 
Jag kommer ibland på mig själv att vara lite överkreativ, kommer på olika projekt och olika saker att pyssla med och göra när jag egentligen har tillräckligt som det är.
 
Jag satsar på att få så bra betyg som möjligt för att kunna komma in på mitt första val på gymnasiet

Kommentarer
Postat av: michelle

Det är lättare att komma in på gymnasiet än vad man tror. Så egentligen så är betygen man kämpat med i nian värdelösa. Så stressa inte med det :) Dessutom har vi samma rädsla! Min värsta mardröm är att bli levande begravd! Usch..

Svar: Usch nu tänker jag på att bli det hur det skulle vara, usch!
Moa Andreasson

2013-11-26 @ 17:42:11
URL: http://michellek.devote.se
Postat av: saandrafoto

ha en bra kväll! :) ♥

Svar: Desamma :)
Moa Andreasson

2013-11-26 @ 20:31:42
URL: http://saandrafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0